PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Otakunun Alfabesi



Lambo
08.Kasım.2011, 13:22
http://i51.tinypic.com/1zl8vbp.jpg
http://i56.tinypic.com/vwsqbs.jpg

Hetalia
13.Temmuz.2012, 23:46
ewet kolay japonca sözlük bayıldım buna :3 :o_o:

Resort
14.Temmuz.2012, 00:04
​Bişey anlamadım biri anlatabilir mi ?

HeAnDeR
15.Temmuz.2012, 00:05
Lexon bende pek anlamadım ama harfleri anime karakterlerinin baş harfleriyle eşleştirmiş az japoncam var o yüzden ichigo nun yanındaki i harfi en alttaki boş bırakılan(h ye benzeyen şekil) N harfiydi sanırım.

Resort
15.Temmuz.2012, 00:35
​Hee şimdi anladım biraz bilgilendirme için sağol.

HeAnDeR
15.Temmuz.2012, 22:37
Önemli değil ,aslında bunu yazdırıp harfleri böyle öğrencen. Geçen sene arkadaşımla heves edip öğrenmeye çalıştık .Hiraganayı ezberleyince katakana ve kanji(:em04:) olduğunu öğrendik sonra ben vazgeçtim :megane:

Hetalia
15.Temmuz.2012, 22:54
tüh yaa az kalmış diyecektim ama animelerdede gördüğümüze göre kanji zor bir şey :sob:

HeAnDeR
16.Temmuz.2012, 00:15
500 harf varmış en az :haix: Ezberlememe imkan yok :sob:

Hetalia
16.Temmuz.2012, 00:17
biz animeden öğreniyoz kelimeleri:megane: ne gerek var ezberlemeye XD :swt:

HeAnDeR
16.Temmuz.2012, 00:35
Zaten bende öyle öğrendim. Naruto dan aho ve bakayı one pieceden abunai ve bazılarını bleach d grayman uzar gider...
Ama burda ezberlemek derken şekillerinin ve anlamlarını kastetmiştim.