PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Merhaba :)



candycandy
28.Ekim.2012, 02:45
Adım Nilay,
17 ile 18 arasında bir yaştayım :)
Kullanıcı adım candycandy çünkü Candy bende bu sevgiyi başlatan ilk anime nedense kişilik olarak da benzediğimizi düşünüyorum. (Tabi ben onun kadar acı çekmedim o ayrı konu)
Candy'yi cidden çok severim hatta hala çok mutsuz olduğum anlarda içimde warette warette warette Candy dönüyor, mutluyken de watashi wa Candy oluyor tabi o nasıl içime izledi hiç bilmiyorum :) (o değil yazımlar büyük ihtimalle öyle değildir kusuruma bakmayın)
Bu arada adım Japonca gelecek demekmiş :D
Nasıl öğrendiğim kısmına gelince (forumda site vermek yasak ya fazlaca dolaylıyorum şimdi :) ) En çok kullandığımız arama motorunun çeviri uygulamasında Dili Japonca yaptım sonra mikrofona bastım adımı söyledim gelecek diye çevirdi.
(Tabi azıcık vurguyu değiştirince pirinç şekeri gibi bir şey oldu ama gelecek daha çok hoşuma gitti :D)
Of ben daha çok yazarım ama şimdiden sıkmaya başladım gibi geldi o yüzden saçmalamaya son veriyorum :)
Şimdilik bu kadar :)

darkwolf
28.Ekim.2012, 11:28
hoşgeldin nilay :D forumda eğlenmen dileğile

Sentius
28.Ekim.2012, 11:48
Hoşgeldin Nilay. Öncelikle forumda site ismi söylemek falan yasak değil :D Sadece bariz reklam yaptığı belli olan kişileri uyarıyoruz yoksa sorun değil yani. Tavsiye anime istersen, Hunter x Hunter, Level E, Rainbow, Wolf's Rain ve FMA-B tabii ki. :D

sasukEms
28.Ekim.2012, 12:29
Hoş geldin nilay :) ismin çok güzelmiş :) kalıcı olman dileği ile. :)

candycandy
28.Ekim.2012, 12:56
Hoş buldum ,hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim :)
Kalıcılığımsa bu sene biraz anneme bağlı gibi malum üniversite sınavı :/
Birden sıkı yönetim uygulamaya falan kalkarsa sıkıntı :D
O değil ben burayı cidden çok sevdim :)

<--- Güncellendi --->


Hoşgeldin Nilay. Öncelikle forumda site ismi söylemek falan yasak değil :D Sadece bariz reklam yaptığı belli olan kişileri uyarıyoruz yoksa sorun değil yani. Tavsiye anime istersen, Hunter x Hunter, Level E, Rainbow, Wolf's Rain ve FMA-B tabii ki. :Dma onlar Anime tavsiyesi için de teşekkür ederim ama onlar artık 25 Haziran'dan sonra çünkü animeler cidden çok zamanımı alıyor o yüzden bu ara mangalarla takılıyorum. :)

CloudT
28.Ekim.2012, 13:59
Hoşgeldin, Nilay. İyi eğlenceler. ^^

Burakesan
28.Ekim.2012, 16:10
Hoşgeldinnnnn :hi: Google çeviriciye pek güvenmemek lazım heleki sesliden çevirdiysen aman aman diyim için benim bildiğim kadarıyla Japoncada gelecek 'mirai' diye söyleniyor. Sesler biraz yakın olduğundan Google çeviricinin aklı karışmış belliki :D

Neyse ya lafı çok uzattım :iamdead: Sana iyi forumlar diliyorum:E___5085ZHJBPWFG:Kalıcı olman dileğiyle iyi günler :bye:

Lambo
28.Ekim.2012, 19:21
Mirai Nilay hoşgeldin aramıza ^^ (Sınav mağdurları)

candycandy
28.Ekim.2012, 21:07
Hoşgeldinnnnn :hi: Google çeviriciye pek güvenmemek lazım heleki sesliden çevirdiysen aman aman diyim için benim bildiğim kadarıyla Japoncada gelecek 'mirai' diye söyleniyor. Sesler biraz yakın olduğundan Google çeviricinin aklı karışmış belliki :D

Neyse ya lafı çok uzattım :iamdead: Sana iyi forumlar diliyoruma:E___5085ZHJBPWFG:Kalıcı olman dileğiyle iyi günler :bye:
Bu sabah oynarken "mirai" olduğunu bende fark ettim :( Ama olsun ben orada çok eğleniyorum :D
Üniversiteye gideyim ilk işim Japonca öğrenmeye başlamak olacak zaten (Önce Lazca da öğrenebilirim o daha kolay :D ) öğrenince daha düzgün yazarım :)

Bu arada tekrar herkese teşekkür ederim, hoş buldum :)

Lady Melanie
28.Ekim.2012, 23:23
Foruma hoşgeldin :pompom[1]: Ben o şeker kızı bir türlü izleyemezdim :swt: Küçükken başlarda izliyordum sonra içten içe üzülüyordum kızın haline :1178087843583[1]: Baktım olmayacak çocukluk işte bıraktım izlemeyi. Ama etkisi hala üzerimde en son attan düşen bir oğlumuz vardı hani, o bölümü hatırlıyorum ondan sonrasını izlemedim:015_orz[1]: Kanallarda çıkınca çevirirdim. Kızın haline üzülmekten ben kötü oluyordum yahu :crywithno: Neyse fazla uzatmayayım sınavında da başarılar diliyorum kolay geldin [kpss mağduruyum]:ml02:

candycandy
29.Ekim.2012, 00:33
Foruma hoşgeldin :pompom[1]: Ben o şeker kızı bir türlü izleyemezdim :swt: Küçükken başlarda izliyordum sonra içten içe üzülüyordum kızın haline :1178087843583[1]: Baktım olmayacak çocukluk işte bıraktım izlemeyi. Ama etkisi hala üzerimde en son attan düşen bir oğlumuz vardı hani, o bölümü hatırlıyorum ondan sonrasını izlemedim:015_orz[1]: Kanallarda çıkınca çevirirdim. Kızın haline üzülmekten ben kötü oluyordum yahu :crywithno: Neyse fazla uzatmayayım sınavında da başarılar diliyorum kolay geldin [kpss mağduruyum]:ml02:
Antony ölünce çok ağlamıştım :(

anime kızı
29.Ekim.2012, 21:19
Hoşgeldin ben de candyi 2. kez izliyorum baya unutmuşum 70.bölümlerdeyim terry gittiğinden beri sıkıldım iyice çocuksu gelmeye başladı öle kaldı ama okuldaki anıları terryle antoniyle olan anılar çok mükemmeldi bunun dışında lady georgie'yi candy den daaha fazla severim.

candycandy
29.Ekim.2012, 22:29
Ya evet oralar biraz fena ben de 20'li yaşlarda hala iki yandan toplu saçla dolaşmasına çok uyuz olmuştum :/ Yine de ilk göz ağrım :)

souleater
31.Ekim.2012, 20:10
:hi: Hoşgeldin Nilay, umarım forumda umduğundan çok eğlenirsin ^^

candycandy
31.Ekim.2012, 20:44
Teşekkür ederim fazlasıyla eğleniyorum, kesinlikle daha önce üye olmalıymışım :)