PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Herkese Merhaba :)



Auricol
01.Mayıs.2013, 20:34
Eski animecilerden sayılırım. Uzun süredir tekrar forumlara dönmeyi düşünüyordum kısmet buraya oldu. Animeye taa ilkokulda pokemon, digimon, sailor moon ve benzeri animelerle başlamıştım. Ortaokul ve lise de bunu Kenshin (Türk televizyonlarındaki adıyla Samurai X) ve shaman king takip etti. Animenin gerçek anlamda ne olduğunu farketmemde bu yıllarda oldu zaten. Uzun süre encode, karaoke, manga editörlüğü ile uğraştım. Yüzlerce anime izleyip bitirmişimdir. 22 yaşındayım ama ruhum 18. Yaşlanmaya niyeti yok :D Fotoğrafçılık, foto muhabirlik ve kameramanlık yapıyorum. Ara sıra gitarla uğraşıyorum ama hevesim çabuk kaçıyor. Seyahat etmeyi çok seviyorum. Otostopla, bisikletle neresi olursa gidiyorum. Bahar ve yaz aylarım genelde yollarda ve festivallerde geçiyor.

Favorilerimi

Anime: Seirei no Moribito, Jyu Oh Sei, Guilty Crown, Fate Stay Night, Fate Zero, Full Metal Alchemist ve FMA Brotherhood, Kenshin, K-ON!, Sword Art Online, Paprika, Elfen Lied

Manga: Yellow Dragon, Naruto, Shaman King, Shingeki No Kyojin

Dizi: Doctor Who, Battlestar Galactica, Game of Thrones, Legend of the Seeker, Walking Dead, Supernatural, Fringe, Spartacus, True Blood, Vampire Diaries, Secret Circle, Visitors, Falling Skies, Arrow, The Following

şeklinde sıralayabilirim sanırım. Film konusuna hiç girmiyorum liste çok uzar gider. 1 tb anime, 1 tb dizi ve 3 tb film arşivine sahibim. Bir o kadar online ve sinema da izlemişliğim de mevcuttur. 2-3 figüre, bir kaç tane de mangaya sahibim ancak koleksiyon demek için daha yetersizler.

Fazla uzun tuttum sanırım, şimdiden sevilmediğimi hissettim o.O' Neyse öhöm. Şimdiden hoşbulduk, umarım iyi vakit geçiririz :)

Lambo
01.Mayıs.2013, 20:49
Aramıza HOOOOOOOŞGELDİN :AG00158_:

-kyouko-
01.Mayıs.2013, 20:55
Sevilmemek ne demek, olur mu öyle şey? :1178087946767: Hiç uzun tutmamışsın, ne güzel kendinden ayrıntılı olarak bahsetmişsin;) Bu otostopla bisikletle yolculuk etmene bayıldım, harika. Bu arada arşivin de baya büyükmüş iyi ki film konusuna girmemişsin :D
Aramıza hoşgeldin, umarım güzel vakit geçirirsin:hi:

dark.lord
01.Mayıs.2013, 21:05
Hoş geldin ^^ ismini bahşetmemişin galiba :D bu arşiv hastalığı bendede var ama sürekli bişiler bozulduğu için kaybediyorum *-*

amaterasu
01.Mayıs.2013, 21:26
hosgeldin,iyi forumlar :)

Burakesan
01.Mayıs.2013, 21:51
Hoşgeldin :) Olsun, ne kadar fazla olursa, o kadar iyi tanırız seni :)

"Uzun süre encode, karaoke, manga editörlüğü ile uğraştım."

Desene ömründen ömür gitti :D Zor değil, ama zaman alan işler gerçekten de.
Manga favorilerin arasında Shingeki no Kyojin'i görüyorum, gerçekten çok sağlam bir seri :1186917184761:
Demek sende de var bir arşivci ruhu :gen:Benim de sırf 3TB'a yakın anime arşivim var.
İşin kötüsü "Aa, ben bunu da mı indirmişim, hiç haberim yok" dediğim şeyler yok değil XD
Manga satışı, ülkemizde yaygın olsa, ilk arşivci ben olurdum herhalde :D Hepsiburadan.com'dan Naruto'nun Türkçe mangasını temin etmiştim.
(sırf yapımcılara faydam olsun, birisi "manga okuyor musun?" dediğinde "al, bak, okuyorum" diyebilmek için biraz da :D)

Estağfurullah, ne sevilmemesi XD Son zamanlarda yeni gelen arkadaşlar böyle bol bilgi içeren merhaba mesajları atıyorlar ve çok hoşuma gidiyor :)
Sitemizde iyi vakit geçirmen dileğiyle iyi akşamlar :)

Exia
01.Mayıs.2013, 22:09
hoş geldin lem ;)

Black Wings
01.Mayıs.2013, 22:23
süper tam benliksin görüşelim o zaman ben fotoğrafçılığı aşırı derecede hevesliyim ama sınav fln engel oluyor.
ben de gitarla fln uğraşıyorum ama amatör bildiğin

Lady Melanie
02.Mayıs.2013, 00:18
Birisi doctor who mu dedi:o_o: Fringe de pek güzeldi genelde forumda pek dizilerden bahseden olmayınca sevindim birden :o Foruma hoşgeldin :pompom[1]:

Auricol
02.Mayıs.2013, 01:39
Hoşbulduuuuuk :) Herkese teşekkürler.

@-kyouko- sakin bir yaşam bana göre değil ya. Hani sonbahar ve kışın mecbur oturuyorum evde. Şu an için kış şartlarına uygun seyahat malzemelerim, çadırım vs yok. Ama bahar ve yaz dedimi yollardayım kaçarı yok :D

@dark.lord Eski animecilerdenim demiştim ilk mesajımda. Çok fazla forumda bulundum, kendi sitelerimde oldu. Beni seven vardır, sevmeyen vardır adımı vermek istemedim bu yüzden. Zaten aradan yıllar geçti uzun zamandır kopuktum bu ortamlardan. Temiz bir sayfa açmak lazım. İleride paylaşırım adımı.

@burakesan Encode, editörlük ve karaoke ile uzun zaman uğraştım. Biraz mükemmeliyetçilik var bende. Öyle olunca iş daha da uzuyor ve zorlaşıyor. Sırf o yüzden bilgisayar kasasını yenilediğimi hatırlarım :D Bugüne kadar encode ve karaoke yaptığım bölüm sayısı 500'ü geçmiştir. Manga editörlüğüde 250 civarı bir şey sanırım. Bir çok grupla çalıştım ancak nickim bu değildi. Dark.lorda yazdığım mesajda adımı açıklamama sebebimi görürsün zaten :)

@Blackwings Fotoğrafçılık güzeldir ya. Hobi olarak olsun gene olsun. Zamanla bir kaç fotoğraf eklerim foruma çektiklerimden. Tabi uygun bölüm bulabilirsem o.O'

@Lady Melanie Doctor who fanıyım. Her hafta bölüm çıksın diye sabırsızlıkla bekleyip üstüne Türkçe alt yazıyı bekleyemeden izliyorum çoğu zaman. Clara Oswin favori karakterim bugüne kadar ki. Taa dalek bölümlerinden hastası olmuştum. (Spoiler diye yırtınmayın arkadaşlar zaten o bölümleri izleyene kadar dediğimden bir şey anlamazsınız :D)

Sentius
02.Mayıs.2013, 07:21
Hoş geldin dostum. Ahh o Fringe yok mu o Fringe! :( Sevdiğin dizilerden bahsetmen de hoş olmuş hem anime hep manga nereye kadar. :wahaha:
Her gelene önerdiğim gibi sana da Rainbow'u izlemeni tavsiye ederim. Favori animemdir kendisi. İzlediysen o ayrı. "Mükemmelliyetçi Encoder" tam da hayallerimdeki encoder :D Eğer o işlere dönmek istersen bekleriz. Keşke eski nickini de yazsaydın yav :D Bakarsın benim senseilerden biri çıkarsın :D Kimse düşman falan değildir niye olsun. En azından bu sitede düşmanlığa vs. yer yok. Düşmanca tavırlar sergileyenin alnını karışlıyoruz ailecek. Fotoğraf konularını Genel Sohbet kısmına açabilirsin. Haydi iyi forumlar, iyi eğlenceler!

Auricol
02.Mayıs.2013, 07:53
@Sentius Teşekkürler, hoşbulduk :) Fringe efsaneydi ya. Daha iyi bir son yapılabilirdi tabi. Rainbow hm. Bakarım bir ara :D İzleyecek bir şeyler arıyordum zaten. Encode işlerine şu sıralar dönmeyi düşünmüyorum. Hani sabit bir şehirde bulunamıyorum zaten dolayısıyla o kadar vakit alacak bir şeyle uğraşamam. Ama ilerleyen zamanlarda neden olmasın :)