PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kiseijuu: Sei no Kakuritsu



CloudT
09.Ekim.2014, 17:45
http://cdn.myanimelist.net/images/anime/3/65165l.jpg


Hitoshi Iwaaki'nin bilimkurgu-korku manga'sından uyarlanma bir seridir. Seri 24 bölümde karar kılınması ve Madhouse stüdyoları tarafından ele alınması da işin pozitif bir yanı olarak görünmektedir. Konuya değinecek olursak eğer, Dünya'nın parazit adı verilen istilacılar tarafından istila edilmesinin ardından gelişen olayları anlatmaktadır. Parazitler, insanların kulaklarından, burunlarından ve çeşitli yerlerinden girerek beyne kadar ulaşarak canlıyı ele geçirme süreci ve bu süreç doğrultusunda gelişimlerini tamamlama durumlarından ibarettir, yani kontrol altına alma çabası güderler.

Bu doğrultuda, Migi isimli bir parazit, lise öğrencisi Shinichi Izumi'ye uykusu sırasında ele geçirmeye çalışır fakat Shinichi'nin aniden uyanmasıyla birlikte dışarı atılan Migi, zar zor sol elinden bulaşır ve Shinichi'nin çabaları sonucunda beyne ulaşması engellenir. Bu yüzden, Shinichi'yi tam olarak kontrol altına alamaz. Ve ardından gelişen olaylar çerçevesinde Shinichi, parazit istilasının varlığını öğrenir ve yaşadığı olaylar sonrasında savaşmaktan başka yolu olmadığını fark eder.

Sonuç olarak, Migi ve Shinichi beraber yaşamayı öğrenmek zorunda kalır. Ayrıca, insanları sadece yiyecek olarak gören bu yaratıklara karşı savaşmaları da gerekiyor.

Sadece anime olarak değil, live action olarak gelecek proje, şimdiden yoğun bir ilgiye maruz kaldığı görünüyor.


Tanıtım Videosu

http://www.youtube.com/watch?v=5hHXtiIm6ug

dark.lord
09.Ekim.2014, 23:25
İlk bölümü izledim ve aklımdan geçen ilk şey " ben demin ne izledim lan?" sorusuydu :D Gariptirki nedense kendinede bağladı anime sanırım güzel bir seri olacak hadi hayırlısı :P
Bu arada cidden bir Alaca Karanlık olayı da vardı, Arabayı durdurması, eline olan garip şeyi internetden araması falan hep Alaca Karanlık :D

Burakesan
10.Ekim.2014, 13:40
Mangasına bakmıştım bir ara, animesini de gözden geçirmekte fayda var sanırım. Ama, artık animeye sadece yemek yerken zaman ayırabilen biri olarak bu animeyi pek izleyebileceğimi sanmıyorum :P

CloudT
10.Ekim.2014, 17:17
Sezonun potansiyel en iyi serisi olma özelliği taşıyor. Bir iki seri daha böyle ön plana çıktı. Ve serinin mangasını okumadım ama bir kaç farklılık olduğu söylendi. Bunun dışında sırıtan bir yan yokmuş. Özellikle Terra serisindeki sansür olayından sonra bu seride yaşanan, minimum sansür durumu seriye artı bir puan kazandırdı. En etkileyici sahnelerde siyah ekran görmek hiç hoş olmazdı. xP

Bir de, yemek yerken izlemenin fantazisi başka olur. Yani izle derim. Öyle abartılacak sahneler yok. xP Ama bir babanın içine kaçan parazit sonrası ailesiyle yaşadıkları... Aman aman, benden ırak. xD

Ve en çok merak ettiğim afişteki en arkada yer alan arkadaş kimin nesi acaba. Karalara bürünmüş, herkesi kucaklarcasına kollarını açmış öyle kötü kötü bakıyor...

Burakesan
24.Kasım.2014, 16:34
Geçenlerde bir vesileyle Ankara'ya gittim, yoldayken ilk 6 bölümünü izledim, oldukça iyi bir animeye benziyor, özellikle de giriş parçası çok hoşuma gitti, sanırım vakti zamanında HXH'ye parça veren müzik grubundan.