PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Çizgiroman Manga Okuma Programı



dark.lord
18.Kasım.2011, 19:00
İyi günler, artık mangaları cbr olarak vermeye karar verdim haliyle bunu okumak için en ideal programıda sizlere sunuyorum:
Bu sayede çeşitli telefon,tablet platformlarında çizgiroman okuyucu programlarla da hiç uğraşmadan okuma yapanilirsiniz.
Öncelikle programı burdan indiriniz :

http://www.mediafire.com/?wn45l5nscn0cab1 (upload için smlyhee'ye teşekkür ediyoruz)

Cbr olmayan mangaları, kurulumu yaptıktan sonra gelelim mangaların nasıl okucamıza :
Resimli olarak anlatım :
http://i41.tinypic.com/e669vm.jpg (http://i41.tinypic.com/e669vm.jpg)
http://i44.tinypic.com/xehdeo.jpg (http://i44.tinypic.com/xehdeo.jpg)
http://i44.tinypic.com/xckefn.jpg (http://i44.tinypic.com/xckefn.jpg)

Metin olarak anlatım :
Programı kurduktan sonra mangamızı açıyoruz ve tüm sayfayı tarayıp arşiv ekle diyiyoruz gelen pencerede .rar yazan yeri .cbr olarak değişiyoruz.Tamam diyip gelen dosyaya 2 kere tıklayıp tam ekran manga okuyoruz :D



Kaynak belirtmek şartıyla alıntı yapılabilir. ^^

souleater
08.Mart.2012, 14:03
Güzelmiş. Denemeliyim.

dark.lord
13.Mart.2012, 23:45
Programın yeni sürümünü indirin arkadaşlar çok daha gelişmiş ^^ ben boş zamanımda uploadlayıp konuyu yenileyeceğim

night
16.Mayıs.2012, 13:24
Honeyview'de çok iyi. onu da deneyebilirsinz

L_Lawliet
21.Haziran.2012, 12:04
Dostum bunu indirmek için üye olmak gerekiyor.

smlyhee
21.Haziran.2012, 12:30
Valla yaptığım sorun mu bilmiyorum ama mediafire'a yükledim ben de bunu. İsteyenler buradan da indirebilirler:
http://www.mediafire.com/?wn45l5nscn0cab1
@dark.lord, umarım sorun olmaz :monk:

L_Lawliet
21.Haziran.2012, 12:40
Saolasın dostum

dark.lord
21.Haziran.2012, 12:53
Valla yaptığım sorun mu bilmiyorum ama mediafire'a yükledim ben de bunu. İsteyenler buradan da indirebilirler:
http://www.mediafire.com/?wn45l5nscn0cab1
@dark.lord, umarım sorun olmaz :monk:
Ne sorunu ne zamandır linki yenilemek istiyordum ama zaman bulamıyordum teşekkür ettim ^^

Lawliet
21.Haziran.2012, 13:47
Güzele benziyor. deniyicem

kermbey
22.Haziran.2012, 14:35
Ben GonVisor kullanıyorum, onu da deneyebilirsiniz. Klasörü tutup programa atıyorum okumak için o kadar.

kaikai
27.Haziran.2012, 03:43
Ben de MangaMeeya kullanıyorum. Ufacık bi rar dosyası zaten. Hiç işlem yapmaya da gerek yok. Gidip okumak istediğim rar dosyasını seçiyorum o kadar.

LordPeace
19.Temmuz.2013, 20:06
:D programı bnde kullanıyordum ama tek tek klasörü rar layıp rarlarken cbr uzuntısını eklemeye üşeniyordum güzelbi yenilik olmus saolun:1178088107213:

MiaRyan
02.Ağustos.2013, 13:54
peki cbr. olanları cbr. değilde rar. olarak nasıl okuyacağız :D -_-

Burakesan
02.Ağustos.2013, 14:01
peki cbr. olanları cbr. değilde rar. olarak nasıl okuyacağız :D -_-

Uzantısını ".rar" olarak değiştirirseniz olur diye düşünüyorum :)

LordPeace
02.Ağustos.2013, 15:48
peki cbr. olanları cbr. değilde rar. olarak nasıl okuyacağız :D -_-

zaten cbr için
örenk.rar.cbr bak .cbr yi rar larken klasörü ekliyoruz arşive ekle dio sun sana nereye rar liyim diye soruo ve kasörün ismi olan yerin sonuna .cbr diye yazıosun sonra tmm diyip cbr uzantı okumak için programı kurup doya doya oku

Neo.D.Dexter
28.Ağustos.2013, 09:36
Manga Okumak için başka programda var cbr uzantısı yapmanan gerek yok direk rardan acan MangaMeeya adlı bir program var tavsiye ederim daha rahat okursunuz.CDisplay bana zor geliyor :)
Not:Eminim bu programın adını bilmeyen az kişi vardır :)
Hatırlamıyorum ama galiba MangaMeeya cbr uzantılı dosyalarıda açabiliyordu

givemebaby
05.Ekim.2013, 03:07
ayrıntılı anlatımlar için teşekkürler :)

Taiga
22.Ocak.2014, 22:56
Herhalde bu CDisplay birde CDisplay Ex var ben onu kullanıyorum bir ara bunu da kullanmıştım ama hem webtoon okurken hemde manga ve batı çizgi romanlarını okurken CDisplay Ex daha çok hoşuma gidiyor. Honey View'i filanda kullandım ama bu tarz programlardan en çok dediğim gibi CDisplay Ex hoşuma gitti, hem mangayı programla açma konusunda olsun hemde sayfa geçişleri filan en rahatı, kullanışlısı, iyisi o bence.

ichigoneliel
24.Ocak.2014, 20:25
CDisplay Ex en iyisi

ItachiDKurosaki
07.Kasım.2014, 18:31
anlatim guzel olmus emeginize saglik