PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : One Piece Anime Tartışma



Akagami
18.Kasım.2011, 20:58
Merhaba arkadaşlar. One Piece sohbetini bu başlık altında yapabilirsiniz :) Mangadan Spoiler vermek yasaktır. Aramızda sadece animesini takip eden arkadaşlar vardır mesela ben :D

-Şöyle bir hatırlatmak niyetiyle son bölümü özetleyelim. En son 523 çıkmıştı. Bildiğiniz üzere tayfa 2 sene ardından sonra hele şükür ki birleştiler. Gördüğünüz gibi hepsi baya bir güçlü olmuşlar :) Kuma olayı beni fazla şaşırtmadı belliydi zaten böyle birşey olcağı. Kuma'da olmasa vay bizim tayfanın haline. Caribou'ya uyuz oldum. Sanki birşey yapıcakmış gibi saldırmaya çalışıyorlar :D 524'te güzel bir nakavt izlicez galiba.He bu arada Sanji'yi unutmayalım yazık ona :/ 2 sene boyunca neler çekti acaba.

tensai
26.Kasım.2011, 04:10
bu sitede pe kfazla anime manga tartışması olmuyo ya :D diğer forumdaykende zaten 2 kişi yazışıyoduk :D ben one piece tekrar sıfırdan başladığım için daha 422 impel down arca yeni girdim :D artık güncele gelene kadar balıkadam adası arc da tamamlanır herhal :D

dark.lord
26.Kasım.2011, 22:42
Bırakmıştım 524e kadar izledim yok böyle bir eğlenceya :D günlerim one piece olmayınca anlamsız geçiyormuş resmen...
Her neyse yoruma gelirse 525 ü hiç sevmicem diyebilirim (tayfa ayrılışı falan)
20-24 arası bölümler şahaneydi özellikle luffy'nin tek atışı bitirdi beni

vivi
02.Mart.2012, 17:16
_____________________________

KeşanlıAli
03.Mart.2012, 14:29
O zaman 537. bölümü en kısa zamanda izliyorum..:D

Burakesan
03.Mart.2012, 14:47
Çok hızlı bir şekilde 500. bölüme ulaşınca 'gına' geldi artık :vomit:

Ne Nami ne Robin:haix:
Hiçbirisini görmek istemiyorum şu aralar:left_right102_002:

ghostshoot
03.Mart.2012, 16:29
Animenin eski heyecanını kaçırdığı için, iki yıl sonraya geçtiklerinde tam denize daldıkları bölümde bırakmıştım mangayı. :D Animede harbi eski heycanı benim için geri geldi. :D

KeşanlıAli
03.Mart.2012, 23:32
Mükemmel bi bölümdü elleri bağlı halde özellikle :D