PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Allaaaah Matiiin Ben Geldiiim.



Patch
04.Ocak.2012, 20:47
:haix:
Alında şuan kendimi tanıtmaya üşeniyorum.
Bundan sonra bi tanışma şeyysi hazırlayıp kenara kocam, gopyala yapıştır yapçam, hof..

Neyse efenim.
Merabalar, ben Hazel, 14 yaşımdayım.
Akrep burcuyum, manyağın, delinin tekiyim efenim. Böle eğlenmeyi çok severim,kop koop. :1178088004789:
Sonra çizim yapmayı, müzik dinlemeyi, özellikle kitap okumayı çok severim, böle mezar bulmak falan da iyi şeylerdir.Mezar kazmak ayrı bi zevktir.Kısaca tuhaf bi insanım ._.


İnsanları sinir etmeye bayılırım :wahaha: Çok komik oluyolar leeğn :megane:
İnsanlara korku hikayeleri anlatmayı da severim :016_:Okulda arkadaşlarla doplaşıp korkuyoz böle süper oluyo :av16[1]:.

Animelerden falan bahsedek.
Ben anime izlemeyi ve manga okumayı manyak derecede severim.
Hatta bu yüzden notlarım... :D

Neyse, bi zamanlar Naruto manyağıydım, böle anneme rasengan falan çekiyodum,kardeşimle jutsu kapışması yapıyoduk, amma ve lakin -böle yazılıyo bilmiyom salladık inşallah tutar- bu fillerlar azıtınca bende Naruto'dan soğudum yani, öğğ.Hacı napcaz biz böle bölümleri, gösterin şu savaşı da ekşın duygumuz canlansın dimi. Ne bitmez gemi yolculuğuymuş be. Gemilerden soğudum vallah billah hacı yav. Q_Q Sasuke'yi de sevmezdim hatta nefret ederdim ama dün narutoyla küçüklük şeysilerini izleyince sempati oluştu bende T_T Lanet ossun uleeyn T_T

Şu geçtiğimiz 4 ay ve şimdi ki zamanlarda KHR manyağı oldum, bazen kendimi KHR deki saldırı şeysilerini sölerken buluyorum-devrik cömle .D-. Tsuna TSUNAAAA diye dolaşıyorum ♥ Ama Hibari'yi de unutmamak lazım yani ♥ Bu arada bu animeyi tavsiye ederim, çok manyak bi animedir 5 günde bitmişti, ha tamam ilk 20 berbat ama sonrası... İzleyin yanii. ♥_♥

Sonra Fairy Tail var. Animesini pek sevemiyorum mangası çok daha iyi çizimler daha orjinal ve daha akıcı. Ama animesi de iyidir yani kötü değil.Natsu ♥ en sevdiğim karakteri Natsu. Ha bide NatsuxLucy'ciyim, eğer FC si varsa hemen üye olacağaaam. ♥_♥

Bleach de vağ. Ama pek sevemiyorum animesini ._. Filler manyağı aynı şekilde. Ama mangası iyidir hoştur, okuyunuz. İchiRuki ♥


Neyse fazla saçmaladım, okumasanız da olur hani fark yapmaz dimi. :maikka:
Ben olsam okumazdım yani :1178088042192:

Bu ifadelerde çok hoşmuş hee :084_[1]:


Neyse benden bu kadar-ohaçüşdahayazaydıngibiseslerduyuyorum-.
Yarın 2 dene sınavım var ben hala pc başındayım kafayı yiyecaam:080_[1]::noway:
ve ben konulara fransız durumdayım bi şeycik anlamıyorum :1178087946767::indotz:
Beni yalnız bırahmayın, görüşürük gençler. :goodjob:





Bu arada vivi -özlem aba- ve law abi saygılar efenim. :shy:






Bu ifadeyi koymasam olmaz sonradan gördüm çünkü-->:1178087977724: çok hoşlaar.

dark.lord
04.Ocak.2012, 21:09
Vov :D okumaya erinmedim desem yalan olur :D (aslında fazla vaktim yok ders çalışmaya devam etmeliyim :p )
Hoşgeldin Hazel ^^ seni aramızda görmek güzel.

Burakesan
04.Ocak.2012, 21:23
Üşenmedim okudum :2w24opk:Çok yönlü bir kişiliğin varmış gibi görünüyor burdan :wahaha: Birazda kopuk:E___5363ZHJBPWFG: Narutoda fillerle bitti allaha şükür ... Haftaya normal bölümlerden devam etcekler (geçen bölümde bizim oduncu dediki bizi almaya gelcekler ... Adamlar bile anladı nedir bu gemi yolculuğu arkadaş sanki dünyanın diğer ucuna gidiyolar :D) ... Bendede ilk başladığımda bir Naruto manyaklığı vardı .. Baya seri bir şekilde mühürleri yapmayı öğrenmiştim ... Hemde bayaa bayaa kafayı takmıştım ... Gai'nin renkli terlemesine neden olan kapıdaki o zor el mührünü bile bir çırpıda yapıyordum ... Neyse ya bende fazla konuştum ... Foruma hoş geldin :hi: ... Online anime ve mangayı ziyaret et derim ... Belki ilgini çekicek birşeyler bulabilirsin ...

Crocodile
04.Ocak.2012, 21:54
Hosgeldin,'aslinda' dan sonrasini okumadim.

Sentius
04.Ocak.2012, 22:36
Hoş geldin Hazel.:hi: Naruto fillerler bencede bıktırdı. FMA: Brotherhood izle kesin derim. Üşenmeyip çok iyi bir tanışma başlığı yazdığın içinde teşekkür ederim. (komik de olmuş):=D:

smlyhee
04.Ocak.2012, 23:39
okuyacağımı hiç sanmıyordum ama okudum O.o hoşgelmiş sefalar getirmişsin hazel. renkli bir giriş :D ben de narutoyu izliyordum, 129. bölümden sonra indirdiğim yerdeki dosyalar silinince ben de aramaya üşendim :iamdead: neyse bir gün ararım. en azından shippuden'e geçmek istiyordum ama..hadi hayırlısı.

not: mezar kazmak mı? :freez:


Gai'nin renkli terlemesine neden olan kapıdaki o zor el mührünü bile bir çırpıda yapıyordum ...

oha harika:th_osakawave:

vivi
05.Ocak.2012, 01:43
oyyy kim gelmişşş buralarda olup ilk hoşgeldini ben demek isterdimm :pompom[1]:
Hazel bayılıyorum sana :084_[1]:
Sen tanıtma metni yazarsın da ben okumaz mıyım hiç :wahaha:
Hoşgeldiiiiinn:sana (36):

KeşanlıAli
05.Ocak.2012, 09:39
üşengeç değilsin en azından :blur:

Law
05.Ocak.2012, 11:06
hoşgelmişsin :1178087977724:

Hilda
05.Ocak.2012, 18:42
Vaay :D Başlık ve tanışma metnin harika. :D Kendini çok güzel tanıtmışsın. Bende KHR'yi izliyorum bu aralar. *-* Gerçekten harika bir seri. *-* Tsuna'sı, Hibari'si, Yamamoto'su, Dino'su... *-*
*öhöm* Hoşgeldin Hazel! ^^ Umarım kalıcı olursun. :D

LordPeace
05.Ocak.2012, 18:55
hoş gel din baya yazmısın okumaya üşendim:p nese tekrar hoş gldin iyi frm lar

Patch
05.Ocak.2012, 23:41
dark.lord : eyvallah hoşgördük. :hmmm:

Burakesan : oha süpermiş *-* ben pek yapamıyodum onları :1178088042192: ve hoşgördük. :wahaha:

Crocodile : doğrudur abi ben olsam bende okumazdım yani. :megane:


Sentius : Uha. FMA:Bro. yu geçen yaz izlemiştim 2 günde bitmişti süper manyah dana bi seriydi, keşke bitmeyeydi. :banzai: Sağol hoşgördüm. :084_[1]:

smlyhee : hehee :016_: bence shippuuden i izlemen gerek fillerları atla yeter :yawn: vee hoşbuldum, evet mezar kazmak iyidir. :ak:

vivi-nee : hoşgördük abacım :shy: bende sağa bayılıyoruum. :084_[1]:


KeşanlıAli : Aslında çok üşengecimdir :maikka: bu terste bi işlik var. :1178087946767:

Law : oo abi hoşgördük. :oniongifsemoticons0

Hilda : dimi say say bitmiyi onlar ♥_♥ :1178088081227: eyvallaah hoşgördüm, kalıcı olmayı düşünmekteyim efenim. :E___5085ZHJBPWFG:

LordPeace : Hoşbuldum efenim. :megane:

Matthew
06.Ocak.2012, 14:51
adın hariç hiç bişeyi okumadım :D
hoşgeldin

Desdemona
07.Ocak.2012, 18:30
Ahahah bence konu harika olmuş, çok güldüm. Uzun -hatta upuzuuun- yazanları seviyorum. Hoşgeldin Hazel, iyi eğlenceler.:ml67:
Bu arada smileyler bence de çok tatlı ama kocamanlar, o yüzden mesajı devaaasa gösteriyorlar, o kötü. :banzai:

ice queen
07.Ocak.2012, 18:52
Hoşgeldin Hazel :ml67:

hayalet
14.Ocak.2012, 03:08
aramıza hoş geldin espirili ve canlı bir arkadaşsın gördügüm kadarıyla,
fakat ;
"Neyse, bi zamanlar Naruto manyağıydım, böle anneme rasengan falan çekiyodum,kardeşimle jutsu kapışması yapıyoduk, amma ve lakin -böle yazılıyo bilmiyom salladık inşallah tutar- bu fillerlar azıtınca bende Naruto'dan soğudum yani, öğğ.Hacı napcaz biz böle bölümleri, gösterin şu savaşı da ekşın duygumuz canlansın dimi. Ne bitmez gemi yolculuğuymuş be. Gemilerden soğudum vallah billah hacı yav. Q_Q Sasuke'yi de sevmezdim hatta nefret ederdim ama dün narutoyla küçüklük şeysilerini izleyince sempati oluştu bende T_T Lanet ossun uleeyn T_T

Şu geçtiğimiz 4 ay ve şimdi ki zamanlarda KHR manyağı oldum, bazen kendimi KHR deki saldırı şeysilerini sölerken buluyorum-devrik cömle .D-. Tsuna TSUNAAAA diye dolaşıyorum ♥ Ama Hibari'yi de unutmamak lazım yani ♥ Bu arada bu animeyi tavsiye ederim, çok manyak bi animedir 5 günde bitmişti, ha tamam ilk 20 berbat ama sonrası... İzleyin yanii. ♥_♥

Sonra Fairy Tail var. Animesini pek sevemiyorum mangası çok daha iyi çizimler daha orjinal ve daha akıcı. Ama animesi de iyidir yani kötü değil.Natsu ♥ en sevdiğim karakteri Natsu. Ha bide NatsuxLucy'ciyim, eğer FC si varsa hemen üye olacağaaam. ♥_♥

Bleach de vağ. Ama pek sevemiyorum animesini ._. Filler manyağı aynı şekilde. Ama mangası iyidir hoştur, okuyunuz. İchiRuki ♥
"

bu kısımı okumaya başladım baktım bişi anlamıyorum bıraktım. Kusuruma bakma artık ((: Neyse umarım sende aramızda iyi vakit gecirirsin tekrar hoş geldin ve iyi forumlar..

Burakesan
14.Ocak.2012, 11:23
Niyekine anlamadin ?? Bence cok hos,cok icten olmus .. Tabi aralarda Turkce biraz katledilmis ama onuda arkadasin karakterine bagliyorum .. icten bir giris yapmak istemesine bagliyorum ...

Juvia.
14.Ocak.2012, 13:50
böle mezar bulmak falan da iyi şeylerdir.Mezar kazmak ayrı bi zevktir.



kaç mezar kazdın kardeş?

Matthew
14.Ocak.2012, 14:45
Okumak için Türk Dil Kurumundan yardım almak gerek tabi çözebilirlerse :/ :D

vivi
14.Ocak.2012, 17:08
Türk Dil Kurumu diye yazıyorsan "-ndan" kısmını ayırman gerekir.
Arkadaşım altı üstü tanışma konusu, kendinisini nasıl istiyorsa o şekilde ifade etmiş.. Çok mu gerekliydi o yorumunuz? Mesaj falan da yazılmaz oldu sayenizde artık.. Kendinizi ve burayı ne sanıyorsanız? Soğuttunuz, bıktırdınız. Çözemedinse konuya mesaj atmak zorunda değilsin, sonuçta altı üstü tanışma konusu bu. Bilimsel bir yazı ya da öğretici bir metin değil.
Br konuda sanki kendisi uzmanmış gibi başkalarını eleştiren insanlardan bıktım artık..
Hazel kusura bakma tatlım senden özür diliyorum konunda patladığım için ama tutamadım kendimi :(

Matthew
14.Ocak.2012, 17:19
Kusura bakma vivi ama burası forum bişeyler paylaşıyoruz chat ortamımı sandılar burayıda kısaltmalar , abuk subuk kelimelerle yazıyolar , aklı başında 14 yaşına gelmiş ve TÜRKÇE dersi gören biri aslında biri de değil herkes TÜRKÇE'yi adam gibi kullanmalı .
Bilimsel bir yazı yada öğretici metin olması gerekmiyor canım Türkiye'de yaşıyorsan düzgünce Türkçe'yi kullansın o yada bi başkası .
En azından bir kesme işaretini kullanmadım :D yeni yeni kelimeler üretmiyorum.
Saygılar ;)

Ah Anime Sue Formu bende sizden özür dilerim düzgün TÜRKÇE kullandığım için.

vivi
14.Ocak.2012, 17:28
Güzelim sen düzgün Türkçe kullandığını mı sanıyorsun?!
Lütfen mesajlarını kontrol edip yaptığın hataları gözden geçirir misin? O yorumu yazmadan önce senin mesajlarına göz attım ve milyon tane yanlış yapan biri olarak o mesajı yazmana tepki gösterdim zaten ben. Şu yazdığın mesaj bile hatalarla dolu.
Ayrıca, burda (bu konuda) arkadaş sadece kendisini tanıtmış, herhangi bir paylaşım söz konusu değil. Paylaşım yapılan konularda yapsaydın ya eleştirini. Türkçe'yi adam gibi kullanmayan biri böyle esprili bir anlatımı kendini beğenmişce bir eleştiri nasıl yapar aklım almıyor.
Bu da moda oldu sanırım..



+
Cidden bıktırdınız usandırdınız artık sizin gibiler yüzünden foruma girip iki satır yazı yazmak bile istemiyorum şahsen.

Kira
14.Ocak.2012, 17:31
Vivi sen kendinin o kızı eleştirmeye hakkın olduğunumu sanıyorsun :D Bırakta kime söylüyorsa o cevaplasın :) İllada çözülemeyecek bi soruları varsa aralarında ikisi özelden yada başka bir şekilde konuşurlar bence herkes kendi işine baksın canım sen de öyle :D

Crafty
14.Ocak.2012, 17:31
Güzelim sen düzgün Türkçe kullandığını mı sanıyorsun?!
Lütfen mesajlarını kontrol edip yaptığın hataları gözden geçirir misin? O yorumu yazmadan önce senin mesajlarına göz attım ve milyon tane yanlış yapan biri olarak o mesajı yazmana tepki gösterdim zaten ben. Şu yazdığın mesaj bile hatalarla dolu.
Ayrıca, burda (bu konuda) arkadaş sadece kendisini tanıtmış, herhangi bir paylaşım söz konusu değil. Paylaşım yapılan konularda yapsaydın ya eleştirini. Türkçe'yi adam gibi kullanmayan biri böyle esprili bir anlatımı kendini beğenmişce bir eleştiri nasıl yapar aklım almıyor.
Bu da moda oldu sanırım..



+
Cidden bıktırdınız usandırdınız artık sizin gibiler yüzünden foruma girip iki satır yazı yazmak bile istemiyorum şahsen.
Sanırım Türkçe'yi kullanmayıda yeni öğrendin. Senide gördüm diğer konularda merak etme :)

Matthew
14.Ocak.2012, 17:33
Tamam vivi sen iki satır yaz foruma sana yazma diyen olmadı :D Ayrıca benimle konuşurkende 'güzelim' falan konuşma hiç hoş değil ve benim öyle kelimeler hoşuma gitmiyor :) Tabiki de canım sen dört dörtlüksün ya sen Türkçe'yi düzgünce kullanmaya devam et seni tutan yok :D

Hilda
14.Ocak.2012, 17:36
AnimeSue kusuruma bakma ama... ((:

-Cümlenin ilk harfi büyük olur. ((:
-Cümle sonlarına gerekli noktalama işaretleri konur. ((:
-Bağlaçlardan sonra ";" gelmez, önce gelir. ((:
-"Bişi" değil bir şey. ((:
-Yazında hiç virgül yok, ne diyorsun tam anlaşılmıyor. ((:

@Matthew
Sen de çok mükemmel yazmıyorsun ki. :/ :D Neredeyse tüm fiillere getirdiğin eklerin yazımı hatalı... Bi' de abuk subuk değil abuk sabuk. Yeni kelimeler üretmeyelim lütfen. :/ :D

Hepsini geçtim, arkadaşlar biz de biliyoruz ortamı, biz de görüyoruz yazılanları ama tutup da ortalık yerde insanların yüzüne vurmuyoruz...

Crafty
14.Ocak.2012, 17:39
AnimeSue kusuruma bakma ama... ((:

-Cümlenin ilk harfi büyük olur. ((:
-Cümle sonlarına gerekli noktalama işaretleri konur. ((:
-Bağlaçlardan sonra ";" gelmez, önce gelir. ((:
-"Bişi" değil bir şey. ((:
-Yazında hiç virgül yok, ne diyorsun tam anlaşılmıyor. ((:

@Matthew
Sen de çok mükemmel yazmıyorsun ki. :/ :D Neredeyse tüm fiillere getirdiğin eklerin yazımı hatalı... Bi' de abuk subuk değil abuk sabuk. Yeni kelimeler üretmeyelim lütfen. :/ :D

Hepsini geçtim, arkadaşlar biz de biliyoruz ortamı, biz de görüyoruz yazılanları ama tutup da ortalık yerde insanların yüzüne vurmuyoruz...

Bende Türkçe'de "((:" ve ":/" diye bişey olduğunu hatırlamıyorum.

Kira
14.Ocak.2012, 17:39
@ Hilda seni de görüyoruz :/
Kız en azından o kadarını yapmıyor ergen ergen konuşmuyor değil mi ?

Bi konuda haklısın sadece insanların yüzüne evet vurulmaz :) Madem bunu diyosun kendin de yapmıcaksın değil mi :D

vivi
14.Ocak.2012, 17:44
Kira; huyum kurusun sessiz kalamıyorum bu durumlarda, ben de bu konudan rahatsız olan biri olarak dile getirdim rahatsızlığımı.. dedğim gibi böyle insanalr yüznden kaç gündür foruma girip mesaj bile yazmıyorum.. Bana bunu söylerken bu konunun ikimiz arasında olduğunu ve kendi aramızda halledebilceğimizi de düşünseydn keşke (:
Crafty; evt ben mükemmel Türkçe kullanmıyorum ama gidip de daha kimseyi eleştirmedim, hatalarını düzeltmedim bu forumda, biliyorum çünkü kendim de mükemmel yazmıyorum Türkçe'yi forumalrda. Bunun dışında nerdeyse mükemmel Türkçe kullandığımı da iddia ederim (: Birkaç kişiyi uyardım onlar da kendileri düzgün kullanmadığı halde milletin mesajalrına laf söyleyip bilmişlik yapan insanlardı. Bilmem size anlaşılır geldi mi?
ve Matthew; ortalıkta sizin gibi kendilerine bakmadan sapı solu eleştirip rahatsz edenler olunca yazmak içimden gelmiyor bırak yazmayı kaç gündür girmiyorum bile foruma. Dört dörtlük olmak ile ilgili cevabımı da yukardaki cümlerlerden birinde vermiştim zaten bir zahmet okursunuz.

Crafty
14.Ocak.2012, 17:46
Kira; huyum kurusun sessiz kalamıyorum bu durumlarda, ben de bu konudan rahatsız olan biri olarak dile getirdim rahatsızlığımı.. dedğim gibi böyle insanalr yüznden kaç gündür foruma girip mesaj bile yazmıyorum.. Bana bunu söylerken bu konunun ikimiz arasında olduğunu ve kendi aramızda halledebilceğimizi de düşünseydn keşke (:
Crafty; evt ben mükemmel Türkçe kullanmıyorum ama gidip de daha kimseyi eleştirmedim, hatalarını düzeltmedim bu forumda, biliyorum çünkü kendim de mükemmel yazmıyorum Türkçe'yi forumalrda. Bunun dışında nerdeyse mükemmel Türkçe kullandığımı da iddia ederim (: Birkaç kişiyi uyardım onlar da kendileri düzgün kullanmadığı halde milletin mesajalrına laf söyleyip bilmişlik yapan insanlardı. Bilmem size anlaşılır geldi mi?
ve Matthew; ortalıkta sizin gibi kendilerine bakmadan sapı solu eleştirip rahatsz edenler olunca yazmak içimden gelmiyor bırak yazmayı kaç gündür girmiyorum bile foruma. Dört dörtlük olmak ile ilgili cevabımı da yukardaki cümlerlerden birinde vermiştim zaten bir zahmet okursunuz.

O zaman başkalarınıda eleştirmeye hakkın yok. Madem düzgün kullanmıyosun sende başkalarının işine karışma. Burda suçlu sende oluyosun. Onlar Kendi aralarında hallederler konuyu sen merak etme.

Hilda
14.Ocak.2012, 17:47
Forumumuzun sevgili ergenleri, sizce o çakma smileyler niye orada? Üstteki mesajlara bir göz atın derim...

@Kira
Vuranın yüzüne çatır çatır vurulur... Üzgünüm! :(

vivi
14.Ocak.2012, 17:53
Crafty; yazdıklarımın nesini anlamadın anlamadım. Biri kendinde durup dururken onun bunun mesajına akrışma hakkını görüyorsa ben de ona karışma hakkını kendimde görüyorum. Eden bulur. O kendinde nasıl başkalarının mesajına karışma hakkını görüyorsa ben de bu davranıştan duyduğum rahatsızlığımı dile getirme hakkını kendimde görürüm. Kaldı ki beni de ilgilendiriyor.

Kira
14.Ocak.2012, 17:57
@ Hilda

Dikkat ette senin yüzünede çatır çatır vurmasınlar :/ Çok üzüldüm :(

@ Vivi

Millete laf çarptırcağına dön bi bak bakalım ne gibi yazım hatalarını yapmışsın , emin ol senden daha iyi Türkçe konuşuyorlardır gerçek hayatta :D Ortalıkta dolanıyorlarsa da çekil bence o yoldan

vivi
14.Ocak.2012, 18:06
Kira; Kalın kafalı mısın biraz :( Kusura bakma ama kaç kere yazdım hala aynı şeyleri getiriyorsunuz önüme.. Anlamamak için biraz kalın kafalı olmak gerekir :(
ben mükemmel yazdığımı iddia etmiyorum. bu yüzden olur olmaz kimseyi de eleştirip düzeltmiyorum. ama kendilerine bakmadan onu bunu düzeltip eleştirmeye kalkan insanlara kendilerinin de pek bir marifet olmadıklarını yüzlerine vurmaktan hoşlanıyorum..

Kira
14.Ocak.2012, 18:08
@ Vivi Bence sen çok konuşma ;) Sanada söylencek bi çok yakıştırma , sıfat var da sen o kadarına layık değilsin :)
Biraz senin kafan da sorun var galiba hani şu dışarıda iddia ettiğin Türkçe'den söz ediyorum . :D

smlyhee
14.Ocak.2012, 18:14
@kira:

evt ben mükemmel Türkçe kullanmıyorum ama gidip de daha kimseyi eleştirmedim, hatalarını düzeltmedim bu forumda, biliyorum çünkü kendim de mükemmel yazmıyorum Türkçe'yi forumalrda. Bunun dışında nerdeyse mükemmel Türkçe kullandığımı da iddia ederim (: Birkaç kişiyi uyardım onlar da kendileri düzgün kullanmadığı halde milletin mesajalrına laf söyleyip bilmişlik yapan insanlardı.

ve lütfen hakaret noktasına gelmeyelim. ayrıca siz de aynı şeyi yapıyorsunuz. hepiniz gidin bakın hatalarınıza. saçma bir tartışma olmuş. uyardığınız şeyi siz de uygulayın ondan sonra millete söyleyin.

bu arada farkında mısınız bilmiyorum ama matthew yazmayı bırakmış, siz devam ettiriyorsunuz hala.

vivi
14.Ocak.2012, 18:14
Benim dışardaki Türkçe'mi sen nerden bileceksin?
İstediğim kadar konuşurum, bana laf söyledikten sonra sana cevap vermememi bekleyemezsin benden..

Lambo
14.Ocak.2012, 18:19
Hoş geldin :) Lambo forever!

ice queen
15.Ocak.2012, 00:41
Dinleyelim :goodmood:


http://www.youtube.com/watch?v=B3OdFtHlkwk

hayalet
15.Ocak.2012, 00:59
Niyekine anlamadin ?? Bence cok hos,cok icten olmus .. Tabi aralarda Turkce biraz katledilmis ama onuda arkadasin karakterine bagliyorum .. icten bir giris yapmak istemesine bagliyorum ...

tabiiki içtenligine samimiyetine kesinlikle lafım yok, hatta türkçe bozukluguna bile lafım yok çünkü benim daha kötü sadece kullandıgı terimler ve isimlere fransız kaldım ben ((:

Patch
28.Ocak.2012, 04:51
Yav yeter ya cidden abartılmış.
İyi ki kendi çapımda yazmış bişeyler hee.
Tanıtım kısmını silmeyi düşünüyorum.