PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Vizyon filmleri Hakkında



KeşanlıAli
28.Mart.2012, 10:34
Her hafta vizyona giren filmlerle ilgili yorum ve eleştirilerin bu başlık altında toplanması uygunmu bilmiyorum ama ben bu başlık altında eleştirimi yaparım..:)

Açlık Oyunları bana göre tam bi faciaydı içerik açıklamıyayım ama kitaba göre çok sıradan bi film gibi geldi. Ne heyecan ne oyunculuk bana göre sıfır.

Gri Kurt leam neeson hayranı olarak beni mestetti. Teketek sahneler dehşet. Zaten çok yakında Titanların öfkesi filmi de vizyona giriyo leam neesona doyucaz. :D

HaraKri
28.Mart.2012, 16:41
Bu sırlar hiç gidemiyordum sinemeya böyle bir konu açtığın iyi olmuş. Eğer giden biri olursa yeni çıkmış bir filmi yorumlar hoş olur. Açlık Oyunlarını bende bekliyordum *kitabını okumama rağmen* filmini izler geçeriz dedik Harry Potter gibi. Söylediğin gibiyse hiç izlemeyelim ?

KeşanlıAli
28.Mart.2012, 17:45
Ben beğenmedim açıkcası ama zevkler farklıdır. Belki de beğenirsin. :) Bana temposu düşük bayağı bi film gibi geldi zaten aldığı puanlar baya düşük. Bi yüzüklerin efendisi tadı beklemek hayal olur. Ama evde boş vakitlerde izlenebilecek bi film.

HaraKri
28.Mart.2012, 19:04
O zaman kitabını okuyalım daha iyi :D

KeşanlıAli
29.Mart.2012, 08:39
Kitaptan sinemaya çevrilen en başarılı iki yapım var zaten biri esaretin bedeli diğeri de yüzüklerin efendisi serisi bence buna benzer başka örnek yok..

KeşanlıAli
01.Nisan.2012, 22:04
Titanların öfkesi 2 filmi şu ana kadar izlediğim en başarılı mitoloji kökenli yapım diyebilirim. Süre haricinde her yönüyle muhteşem bir filmdi. Mitolojideki tanrıların taht kavgasına farklı bir bakış açısıyla bakmışlar. Özellikle tanrıların babası Cronosu mükemmel görselleştirmişler. Savaş tanrısı Ares herzamanki gibi kardeş kıskançlığı içindeydi. Filmin sonu çok güzel bağlanmıştı. Süre haricinde herşey dört dörtlüktü uzun zamandır böyle bir görsel şölen yaşamamıştım teşekkürler paramont pictures teşekkürler warner bros..:)

HaraKri
01.Nisan.2012, 22:07
İlk filmi gibi olacağı belliydi zaten. Başarılıdır :D İzleyiniz diyoruk :D

smlyhee
02.Nisan.2012, 01:08
Açlık Oyunları'na hiç beklentim olmadan girdim ve fena değilmiş diyerek çıktım. O kadar da kitaptan bağımsız değildi (sanırım O.o). Tabii kitapta duygular falan savaş daha güzel anlatılmıştı ama Katniss filmde daha az gıcıktı :D Ama Katniss'i oynayan kız süper oynamış *-* Peeta kitaptaki gibi değildi ama bakışları çok tatlıydı :o_o: Minnak ya :D Rue... Kitapta sarışın olarak geçen Rue filmde zenciydi asdfs :D Dediğim gibi filme beklentisiz girdim ve kitabını da uzun zaman önce okumuştum. 1. kitabı da en sevdiğim kitap da değildir. O yüzden bence film fena değildi :)

KeşanlıAli
02.Nisan.2012, 12:59
Ben filmi anlıyamadım bile

smlyhee
02.Nisan.2012, 14:15
Kuzenim zaten kitabı okumayanın pek anlayamayacağını söylemişti. Sen kitabını okumadın sanırsam :huh:

KeşanlıAli
03.Nisan.2012, 11:23
Valla okumadım ne yalan söyliyim çok kalın bi kitaptı artı 3 seri yemedi açıkcası..

smlyhee
03.Nisan.2012, 23:20
Kitaptan uyarlanan filmlerin genelde kitaplarını okumayı tercih ederim. Filmlerine pek gitmem. Zaten sinemada izlemeyi sevmem. Nedense saygısız izleyici kitlesine denk gelirim sinemada -_- O kadar parayı vermemiş olsam bağırır çağırır onlara da zehir eder filmi çıkarım salondan. Neyse bu ayrı bir konu. Filmi izlediğimde de genelde kitabını okumuş olurum daha iyi anlamak için. Kitap daima daha iyidir :) Filmde açıklanmıyor çoğu yer :/

yeah
03.Nisan.2012, 23:35
Film iyidir. :D

KeşanlıAli
04.Nisan.2012, 08:59
Güzel uyarlanmış bir film her zaman iyidir ama kitapta hayal gücünü çok geliştiriyor orası muhakkak.