PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ygs



souleater
01.Nisan.2012, 14:05
YGS'lileeer: Sizin için açtım bu konuyu. Burada birbirinize soru sorup cevap verebilirsiniz diye düşündüm. Kafanızdaki sorular çözümlenir umarım :p. İyi eğlenceleeer...

dark.lord
01.Nisan.2012, 14:16
Girmesemde giren arkadaşlara geçmiş olsun diyorum zormuydu basitmiydi yorumlarınızı yapın :D

LordPeace
01.Nisan.2012, 14:20
Duydugum kadarıyla garip sorular sormuslar .
Sınava giren herkeze geçmiş olsun:D.

smlyhee
01.Nisan.2012, 14:28
Ben de zormuş diye duydum :( Ben ygs'den sonra odamdan çıkmamıştım o gün :080_[1]: Umarım sizinkiler güzel geçmiştir :(

souleater
01.Nisan.2012, 14:33
Ben de zormuş diye duydum :( Ben ygs'den sonra odamdan çıkmamıştım o gün :080_[1]: Umarım sizinkiler güzel geçmiştir :(

Umarım iyi geçmiştir. Sizin yorumlarınızı alınca korktum... Yine de güzel geçtiğini düşünüyorum, umutluyum onlardan :1178088004789:.

vivi
01.Nisan.2012, 14:38
Herkese geçmiş olsun demek kaldı :D umarım istedikleri gibi gelir sonuçları da..
ama ilk duyumlarım zor olduğu yönündeydi :S

Sentius
01.Nisan.2012, 15:06
zor değil resmen kazıktı benim gibi bi adam bile 20-25 soru yaptı matdan gersini siz düşünün :( Moralim çok kötü ya bu kadar kazık sorulur mu kardeşim :@ Kendimi astronot seçme sınavında zannettim :S

yeah
01.Nisan.2012, 15:29
zor değil resmen kazıktı benim gibi bi adam bile 20-25 soru yaptı matdan gersini siz düşünün :( Moralim çok kötü ya bu kadar kazık sorulur mu kardeşim :@ Kendimi astronot seçme sınavında zannettim :S

Matematik ve kazıklık hakkında aynı şeyleri düşünüyoruz sanırım ama fen bilimleri çok basitti ve aynı basitlikte olduğu söylenen sosyal bilimlere zamanım kalmadı.:crywithno:

Khuizo
01.Nisan.2012, 15:35
Düşük alanlar için sabri gol attı üzülmelerine gerek yok hani bi hayra vesile oldurlar :D

Burakesan
01.Nisan.2012, 16:06
Ya arkadaşlar ya bu sınav gerçekten çok zorduda ben hiçbişey anlamadım da iyi yaptım diyorum ya da gerçekten iyi yaptım Türkçe-Sosyal'i(matematiğe dokuncak zaman kalmadı ... Zaman kalsa ne yapıcaktın diye sorarsanız oda başka bir dava :) ...
Bir muallak içerisindeyim şuan :sob: (Ya o iki yazarın benzer yönü müdür nedir o soru deli etti beni ... Kesin yanlış yaptım o soruyu ya ... Bide tanık göster me mi var yoksa taraf tutmamı felan ... Ben taraf tutma yaptım ... İnş doğrudur ...YGS ye giren arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum ...)

Leksey
01.Nisan.2012, 16:09
ygs giren arkaşlar geçmiş olsun işn istediklerniz olur bu kazanamayanlarda üzlmeisn seneye tekrar giirp kaznablir Hiç bişeyi takmayın kafanıza hayat bize güzel nede olsa :D

souleater
01.Nisan.2012, 16:15
ygs giren arkaşlar geçmiş olsun işn istediklerniz olur bu kazanamayanlarda üzlmeisn seneye tekrar giirp kaznablir Hiç bişeyi takmayın kafanıza hayat bize güzel nede olsa :D

Leksey'e katılıyorum. Moralinizi bozmayın seneye de girersiniz. Siz üzülmeyin yeter :D.

dark.lord
01.Nisan.2012, 16:23
Aynen inşallah herkezin yerleşmesini diliyorum tabi olmazsa seneye beraber gireriz ^^

Lambo
01.Nisan.2012, 16:28
Ovv ben hiç bişey söylemiyorum sadece iyi girdi ^^

yeah
01.Nisan.2012, 16:32
2. girişim zaten bu, bu da kötü geçti ve iyi geçecek bir yanı kalmadı artık bu sınavın iyice saçmalıyorlar :D

Hilda
01.Nisan.2012, 16:35
Geçmiş olsun minna. :D
Umarım iyi sonuçlar alır ve istediğiniz bölümlere yerleşirsiniz. ^^

Aya
01.Nisan.2012, 16:58
Öylesine girdiğim bir sınavdı
Türkçe için kazık diyorlar ama 3üncü sınavım olduğundan,tecrübeden midir bana kolay geldi. Fen kısmını bile çözdüm hiç çalışmadığım halde :p 40 soru da 5 tane o da :D
Soru sayısını mı arttırdılar O.o 15 dk kaldı dediklerinde matematikten 30. sorudaydım :D

souleater
01.Nisan.2012, 17:03
Başta da belirttiğim gibi isterseniz birbirinize soru sorun. Belki ben de birşeyler öğrenirim :p :D.

dark.lord
01.Nisan.2012, 17:05
Soru olayı olcağını hiç sanmıyorum çünkü hakkında konuşmak bile istemiyorlar xD

KeşanlıAli
01.Nisan.2012, 21:57
Ygs denilen şey sınava girmeye hak kazanmak için yapılan sınav mıdır ? Öss benzeri :) kusura bakmayın en son 8-9 sene önce girmiştim üniversite sınavına benden sonra çok değişmiş işler bizim zamanımızda 210 aldınmı iş tamamdı. Şimdi sınava girmek için bile sınav açılmış bakalım daha neler olacak..

HaraKri
01.Nisan.2012, 22:12
Abuuu Ntv de tartıştıkları şeye bak... Adamlar silahlarla girip soruları çalmışlar. Kaç kişiye dağıttıkları belli değil. Umarım arada güme gitmezsiniz...:ml36:

1 Nisan ula 1 Nisan! :016_:

Black Wings
02.Nisan.2012, 01:49
Ya arkadaşlar ya bu sınav gerçekten çok zorduda ben hiçbişey anlamadım da iyi yaptım diyorum ya da gerçekten iyi yaptım Türkçe-Sosyal'i(matematiğe dokuncak zaman kalmadı ... Zaman kalsa ne yapıcaktın diye sorarsanız oda başka bir dava :) ...
Bir muallak içerisindeyim şuan :sob: (Ya o iki yazarın benzer yönü müdür nedir o soru deli etti beni ... Kesin yanlış yaptım o soruyu ya ... Bide tanık göster me mi var yoksa taraf tutmamı felan ... Ben taraf tutma yaptım ... İnş doğrudur ...YGS ye giren arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum ...)
kessinlikle katılıyorum aslında benim şansım ya ben bu yıl ilk defa girdim ve şansıma bu yıl acayip zordu geçen senelerinkine baktım adamlar nasıl yapamamışlar dedim hatta geçen seneki tarihini hepsini yaptım
ve yine senin dediğin gibi burak ben şaşkılıklar içerisindeyim kötü mü oldu iyi mi hiç bişey anlamadım çok karmaşık bişeydi ya!!!!!:wahaha::maikka:

frtztrk
02.Nisan.2012, 01:52
Sınava giren arkadaşlara geçmiş olsun diyorum. İnşallah herkesin istediği gibi geçmiştir sınavı.

dark.lord
03.Nisan.2012, 22:20
http://i.imgur.com/631GL.jpg

Ahaha :D sanırım bu resim madurları çok güzel anlatıyor :D

yeah
03.Nisan.2012, 22:40
Ahaha evet matematikte son 5 dk sıraya çözüyordum soruları.. hatta arkadaşımım stresten elleri titremiş yazamıyormuş cevapları çoğu soruyu aklından çözmüş :D