PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : AnimeSue 1. Geleneksel Multi-Pilavlı buluşması



Weeaboosour
30.Temmuz.2012, 18:41
Bilemiyorum ama eğer ki olursa Skype'tan böyle bir şey olmalı kanısındayım. Gelebilen tüm üyeler gelecek ve hep beraber muhabbetin bir tarafına su kaçıracağız...

Var mısınız?!?!??:1178088055505::1178088055505:

Hetalia
30.Temmuz.2012, 18:44
VAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ama pilav olmaz tek yanında omakeler de olcak
bn varım :115[1]:

Resort
30.Temmuz.2012, 18:52
Skype'dende konuşulur ne güzel ben varım da Multi-Pilav ne demek ???

Hetalia
30.Temmuz.2012, 18:53
pilavlı sohbet vardır yaa lafın gelişi asdasdasd

dark.lord
30.Temmuz.2012, 19:09
Olabilir :016_: tabi açlıktan konuşamayacağımız bir zamandan sonra olursa ben varım mesela iftardan sonra :moli_7ree_080:

Resort
30.Temmuz.2012, 19:11
ooww süper aydın abi geliosa bende varım ama rıdvan abide gelsin :D hiç 2 admini yan yana görmedim :D ee nasıl yapcaz skype nicklerimizi falan mı atcaz serhat abiye ???

Weeaboosour
30.Temmuz.2012, 19:12
Yeap aynen öyle :3

Resort
30.Temmuz.2012, 19:16
​konuya yazsak olur mu ?

Weeaboosour
30.Temmuz.2012, 19:19
Olur taii ki neden olmasın... toruko95 efenim benimkisi

Resort
30.Temmuz.2012, 20:33
​denizkinq ekleyin .D

Amigochan
30.Temmuz.2012, 20:40
Skype açmanın zamanı geldi sanırım :d4e4b46b:

Resort
30.Temmuz.2012, 20:41
evet hem çoğu üye (adminler dahil) istanbul dışında ayrı ayrı illerde oturuyor böylece görüntülü konuşmada yapabiliriz...

Amigochan
30.Temmuz.2012, 22:58
nidapachi en yakın zamanda yapalım bence :moli_7ree_064:

Resort
30.Temmuz.2012, 22:59
Ekledim forumda çok kız var yhaww erkekte yokmu???

Heronia
01.Ağustos.2012, 20:11
Siz konuşun özeti bize yollayın hee

Promestein
01.Ağustos.2012, 20:17
ben erkeğine ne zaman yapacaksanız bilavlıyı ona göre heryerde giremiyorum ben skaypa

Black Wings
01.Ağustos.2012, 20:24
erkek var siz bi bakın güzel olursa yorumlarınızı yazın 2.seferde bizde geliriz

Amigochan
01.Ağustos.2012, 20:24
​Evet ona göre kendimizi ayarlayalım serhat

Resort
01.Ağustos.2012, 20:54
yeterli sayı olsn yaparız en az 5 kişi olsn ben, ModOtaku, AmigoChan 2 kişi daha lazım beni ekleyin nick denizkinq

Promestein
08.Ağustos.2012, 18:19
Bu arada nikimde promestein burdaki nikim gibi :D msn grubundan farklı olmaz gibi duruyo aslında :D

Black Wings
08.Ağustos.2012, 23:39
tmm bende geliyim haber verirsiniz artık bide skype nasıl ne gerekiyo ben pek bilmiyorumda

Crafty
09.Ağustos.2012, 09:13
Bende gelirim heralde nick th3garez 7/24 skype açık saten :D

Amigochan
09.Ağustos.2012, 16:11
Benimki her zaman açık değil (nidapachi) tarihi olsun da ona göre kendimizi hazırlayayım :)

souleater
14.Ağustos.2012, 13:27
OLAMAAAZ!!! :noway: Benim Skype'm yok...:haix:Siz orda beraber pilav yerken ben... :080_[1]:

Resort
14.Ağustos.2012, 15:04
ok b akşam iftardan sonra yapalım pilavlıyı minimum 5 kişi gelirse yaparız... gelecekler yorumu beğensin^^

Aakado
14.Ağustos.2012, 15:40
Gece yapsak :) Anca ozaman gelebilirim ben :D

Resort
14.Ağustos.2012, 15:48
​ok gece kaçta ?

Aakado
14.Ağustos.2012, 15:49
Bilmem herkesin uygun olduğu bi zaman olabilir

Resort
14.Ağustos.2012, 15:51
​ok akşam 9 uygun mu ? çok geç olmasın...